Effectief nieuwe klanten werven

Over Dennis J. Jansen

Dennis J. Jansen helpt ondernemers en bedrijven om gemakkelijker nieuwe klanten te werven. Dit door hen te leren om een praktische combinatie van online- en offline vaardigheden te gebruiken. De afgelopen jaren heeft hij honderden ondernemers geholpen bij het uitbreiden van hun klantenkring.

dennis-j-jansenHij is zelf jarenlang werkzaam geweest in diverse verkoopfuncties, maar heeft bij de start van zijn eigen onderneming ook geworsteld met het werven van nieuwe klanten. Klanten werven voor een bedrijf in loondienst, met een eigen marketingafdeling, is immers iets heel anders dan dit zelf als ondernemer doen. Na jaren van zelf ploeteren, het volgen van intensieve trainingen om dit beter te doen en het continue testen en verbeteren van dingen, heeft hij een scala aan methodieken, kennis en vaardigheden geleerd en ontwikkeld om succesvol klanten te werven.

Wat zijn tips, kennis en programma’s extra krachtig maakt, is dat hij alles wat hij ondernemers leert, zelf ook toepast. Omdat hij zeker wilt weten dat het werkt. En het werkt! Daarom weet hij zeker dat dit ook voor jou werkt, zodat je bedrijf hierdoor groeit.

Ik zie en hoor dagelijks dat ondernemers en verkopers worstelen met het binnenhalen van nieuwe klanten. Ik heb ervoor gekozen om al mijn opgedane kennis er ervaring, gecombineerd met de nieuwste inzichten en methodieken, om te zetten in een aantal krachtige en effectieve programma´s. Hierdoor kunnen ondernemers hun vak met meer plezier en gemak uitoefenen, waardoor ze minder druk en stress ervaren en een goed inkomen verdienen. Meer verdienen heeft namelijk niet altijd te maken met harder werken, maar vooral met slimmer werken”.

Het gemakkelijker aantrekken van nieuwe klanten heeft vaak niet te maken met harder werken, maar vooral met slimmer werken en je methodieken aanpassen. Mijn motto is: “Als je iets doet, gebeurt er altijd iets”. Je krijgt dus altijd resultaat. Je gewenste resultaten zijn je successen, je ongewenste resultaten zijn je leerpunten, om het de volgende keer nog beter te doen. Je bent dus altijd aan het groeien”.

Zijn werkwijze is praktijkgericht en zijn enthousiaste manier van trainen en coachen werkt aanstekelijk. Hij werkt altijd met een combinatie van de elementen “vaardigheden” en “houding/mindset”, omdat juist dit laatste element sterk bepalend is voor de resultaten die mensen behalen. Dit maakt zijn trainingen en programma´s onderscheidend en extra krachtig. Zijn motto: “Wie stopt met beter worden, houdt op goed te zijn”.

Dennis heeft HBO Bedrijfskunde gestuurd in Tilburg, waarna hij verschillende verkoopfuncties in het bedrijfsleven heeft gehad. Hier heeft hij ruime ervaring opgedaan in telefonische verkoop, koude acquisitie en als accountmanager. In 2005 was hij als franchisenemer actief, waarna hij als verkoper, trainer en coach werkzaam was bij een landelijk trainingsbedrijf.

Als succesvolle businesscoach geeft hij met grote regelmaat lezingen en presentaties, bij netwerkbijeenkomsten en eind 2013 bij de Startersdag van de Kamer van Koophandel. Ook verzorgt hij periodiek seminars, events en trainingen en werkt hij 1-op-1 met ondernemers.

Neem contact op met Dennis

 

 

 

Top